Cases

CASE | Zware Gebruikers-0

CASE | Zware Gebruikers

Zonder dat we het doorhebben zijn we allemaal ‘zware gebruikers’. Videobellen, Spotify luisteren, een uurtje YouTuben of Netflixen, iets te lang door je Instagram feed… we trekken zo heel wat GB’s door onze smartphones, notebooks en tablets.

Caiway biedt gegarandeerd razendsnel internet, haarscherpe interactieve televisie en altijd en overal in huis goede wifi. Met hoeveel mensen je de verbinding ook deelt.

Om deze voordelen bij een groter publiek bekend te maken en merkbekendheid te genereren ontwikkelden wij het videoformat Zware Gebruikers.

In Zware Gebruikers portretteren we ‘gewone mensen’ die zeer intensief media gebruiken en daardoor veel profijt hebben van hun glasvezel verbinding. Wat doen ze met glasvezel? Welke apparatuur gebruiken ze?

De hoofdpersonen zijn indirect ambassadeurs van glasvezel: met glasvezel kun je zo intensief gebruik maken van internet als je zelf wilt, zonder je zorgen te hoeven maken over snelheid of kwaliteitsverlies. Ongeacht waar je woont (al is het op een afgelegen boerderij) en met hoeveel mensen je in huis ook bent.

De kern van het format is een reeks video’s, die ondersteund wordt met social content op Facebook, Instagram en de blog omgeving van Caiway.

  

  

  • Datum: 24 mei 2019
  • Categorie : Campagne, Content Creatie, Content marketing, Video, YouTube
  • Klant: Caiway
  • Link: https://www.caiway.nl/