Cases

CASE | Julia Leert Wassen-0

CASE | Julia Leert Wassen

Hoe maken we van Bosch het absolute voorkeursmerk als het gaat om wasmachines? Een van de content oplossingen die we hiervoor hebben ontwikkeld is de video reeks ‘Julia Leert Wassen’.

Julia is een vrolijke studente die, vanuit het oosten van het land, voor het eerst op kamers gaat in Amsterdam. Dat betekent dat ze nu ook zelf het huishouden moet doen! Nu is Julia niet vies van een wasje draaien, maar hoe voorkom je dat je wollen trui drie maten te klein uit de machine komt? En je dekbedovertrek… mag je die nu wel of niet op 60 graden wassen?

 

 

In Julia Leert Wassen gaat Julia Koopman op ‘wasstage’. Ze gaat op zoek naar handige wastips voor zichzelf, maar ook voor de Bosch community. Zo gaat Julia op bezoek bij een gezin met 4 kinderen, waaronder een drieling. Daar staat de wasmachine minstens 2 keer per dag aan. De moeder van het gezin is niet alleen een vlekexpert, maar heeft ook een ingenieus was sorteersysteem ontwikkeld. Want, waar laat je al die was met zo’n grote familie?

Ook gaat Julia de was doen bij een voetbalvereniging, waar ze professionele tips krijgt van wasmoeder Henneke. Wist je bijvoorbeeld dat sportkleding maximaal op 30 graden gewassen mag worden? Maar hoe krijg je dan die grasvlekken uit je sportkleding?

 

 

De videoreeks resulteerde in tienduizenden views op YouTube en een levendige uitwisseling van wastips door de Bosch community op Facebook.

 

  • Datum: 1-2-2018
  • Categorie : Brand Publishing, Campagne, Community Management, Content marketing, Video, YouTube
  • Klant: BOSCH HOME NEDERLAND
  • Link: http://www.bosch-home.nl/