Blog

UNETO-VNI selecteert Social Inc. voor social business strategie-0
29 april 2014

UNETO-VNI selecteert Social Inc. voor social business strategie

Social Inc. is na een pitch tussen zeven bureaus door UNETO-VNI geselecteerd als social mediabureau. De opdracht voor Social Inc. bestaat uit het ontwikkelen en implementeren van een social business strategie, het activeren van de leden en content marketing.

Kirsten Bruijel, Hoofd Corporate Communicatie bij UNETO-VNI: “Onze branche is van groot belang voor BV Nederland. Onze bijdrage aan langer zelfstandig thuis wonen, veilig drinkwater, mobiliteit en verduurzaming van energie mag bekender worden bij zakelijke opdrachtgevers en het grote publiek. Het opzetten van een sector brede campagne, met zo’n enorme diversiteit aan diensten en disciplines is een enorme uitdaging. We hebben een perfecte match gevonden met Social Inc. Die klik zetten we in om trotse en mooie conversatie over en uit onze branche aan te drijven. We hebben enorm veel zin in onze samenwerking.”

Sonja Loth, directeur Social Inc: “Wij zijn bijzonder blij en trots dat UNETO-VNI voor Social Inc. heeft gekozen. De opdracht is ons op het lijf geschreven en er is sprake van een goede chemie. Wij zien een toename in de toepassing van social media voor B2B en kunnen nu samen met UNETO-VNI meewerken aan het bewijs dat dit een winnende combinatie is.”

UNETO-VNI is de ondernemersorganisatie voor de installatiebranche en de elektrotechnische detailhandel.

Social Inc. is opgericht in 2009 en ontwikkelt en implementeert krachtige social media en social business strategieën voor bedrijven als ABN AMRO, Eneco, Hi Bruna en KPN. Social Inc. maakt onderdeel uit van de LECTRIC Groep. De LECTRIC Groep bestaat uit negen vooraanstaande internetbedrijven: Colours, LECTRIC, Provarix, SearchResult, Someone, Symfony, Relevance, Yourzine en Social Inc.

0


0 Reacties


Laat een reactie achter.

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Alle verplichte velden zijn gemarkeerd met *