Blog

SOCIAL.INCREDIBLE content update #3-0
8 maart 2019

SOCIAL.INCREDIBLE content update #3

Sinds de laatste SOCIAL.INCredible content update is er weer een hoop toffe content door ons gemaakt. Zo ontwikkelden we een activatie rondom de naamswijziging van Techniek Nederland, GIF stickers voor Werken bij Albert Heijn en animaties voor Stegeman. Hieronder vind je een greep uit het werk dat SOCIAL.INC de afgelopen maanden produceerde.

WERKEN BIJ ALBERT HEIJN – GIF STICKERS

De Werken bij Albert Heijn GIF stickers voor Instagram Stories zijn live! Je kunt ze hier allemaal zien. Wil je zelf een sticker gebruiken? Ga dan naar Instagram Stories, tap op de ‘sticker’ button en zoek op ‘werken bij albert heijn’.

Albert Heijn Dance Sticker by Werken bij Albert Heijn for iOS & Android | GIPHY

 

PRAXIS – STAPPENPLAN INSTAGRAM STORY

Met ingang van februari zijn we aan het klussen geslagen voor Praxis. Eén van de posts die wij ontwikkelden was een klus-stappenplan in de vorm van een Instagram Story:

 


Naast de huidige onderstroom content worden er op dit moment nieuwe formats ontwikkeld voor de social kanalen van Praxis. Houd de pagina’s van Praxis dus in de gaten!

TECHNIEK NEDERLAND – NAAMSWIJZIGING ACTIVATIECAMPAGNE

Sinds januari gaat UNETO-VNI verder als Techniek Nederland. Wij regelden de naamswijziging op social en bedachten een online en offline activatiecampagne. Op Rotterdam Centraal ging de knop letterlijk en figuurlijk om. Hoe dat eruit zag zie je hier:

Dag UNETO-VNI, hallo Techniek Nederland

Dag UNETO-VNI, hallo Techniek Nederland. Zeven miljoen woningen aardgasvrij maken, innovatieve verkeersoplossingen en de zorg van de toekomst: het begint allemaal met techniek. Daar zijn we trots op. En daar past een nieuwe, klinkklare naam bij. U gaat nog veel van ons zien!

Geplaatst door Techniek Nederland op Donderdag 24 januari 2019


ABN AMRO – LANDINGSPAGINA DIVERSITEIT & INCLUSIE

Voor ABN AMRO ontwikkelden we een landingspagina rondom diversiteit en inclusie. SOCIAL.INC nam het hele productieproces op haar rekening, inclusief fotografie.

ABN-AMRO-Landingspagina-Diversiteit-SOCIAL.INC-Blog

STEGEMAN – VOLLOF ANIMATIES

Stegeman heeft iets nieuws: Stegeman Vollof. Dat zijn vleeswaren verrijkt met 30% groente. We ontwikkelden drie video’s om Vollof op social in de schijnwerpers te zetten.


WERKEN BIJ ALBERT HEIJN – VALENTIJNSDAG ACTIVATIE

De liefde was deze Valentijnsdag in de Bonus! Voor Werken bij Albert Heijn ontwikkelden we een Valentijnsdag activatie. Door middel van een ‘vraag-sticker’ in een Instagram Story konden medewerkers een anonieme liefdesboodschap achterlaten voor hun collega crush. De leukste berichten werden op Valentijnsdag in een story gedeeld. Het resultaat: meer dan 100 liefdesverklaringen! 💙

Oproep post:

 

Oproep story:


Inzendingen story



Tot zover weer de SOCIAL.INCredible content update. Tot de volgende keer!

0
Melissa Sluyter

community manager