Blog

SOCIAL.INCredible Content Update #1-0
4 oktober 2018

SOCIAL.INCredible Content Update #1

Hier in het bruisende Amsterdam-Noord op de NDSM-werf zijn wij bij SOCIAL.INC elke dag bezig om schitterende content te creëren voor een groot aantal prachtige merken.

En die content bereikt niet iedereen. Dat is ook logisch, want we maken het voor een specifieke doelgroep en met een specifiek doel. Om ook jullie te laten meegenieten en omdat we begrijpen dat jullie, net als ik, vast niet kunnen wachten op onze volgende showreel, hier een kort overzicht van toffe dingen die we de afgelopen tijd hebben gemaakt.

 

Caiway – Wifi-campagne

Overal in huis wifi met de kracht van glasvezel. Dat is waar we mee op weg werden gestuurd door Caiway. We vertaalden hun nieuwste campagne door naar Facebook en laten je letterlijk zien wat je allemaal in huis kunt doen als je écht overal een goed wifi-signaal hebt. Hebben!

 

Overal in huis wifi met de kracht van glasvezel

Mary heeft thuis echt overal wifi. Zo kijkt ze de leukste dingen op de gekste plekken. Ook overal in huis wifi met de kracht van glasvezel? Kijk op caiway.nl/gewoongoed

Geplaatst door Caiway op Woensdag 3 oktober 2018

 

 

Bosch Home – Lekker makkelijk met Julia

We willen allemaal gezonder eten, maar als het even kan wel lekker makkelijk. Voor Bosch maakten we een videoreeks waarin studente Julia op zoek gaat naar manieren om lekker makkelijk toch gezond te eten. Bijvoorbeeld voor en na het sporten. Bekijk de aflevering hieronder.

 

Gezond eten en drinken rondom sportmomenten | Lekker makkelijk vlog #2

Je energievoorraden aanvullen rondom je sportmoment: met wat voor eten doe je dat? Onze vlogster Julia krijgt tips van sportdiëtist Esther. Je ziet ze in de video! Ga naar Bosch Home Stories voor meer tips en inspiratie: http://bit.ly/2QnHuBb.

Geplaatst door Bosch Home op Donderdag 13 september 2018

 

 

Werken bij Albert Heijn – Instagram make-over

Voor Albert Heijn bouwen we al een aantal jaar met succes aan het employer brand op Instagram. Het werd daarom wel eens tijd voor een make-over. We ontwikkelden en implementeerden een nieuwe frisse huisstijl voor de Instagram-content. Ga ze volgen!

 

 

Siemens – Leven in een silo

In Siemens Home Stories laten we niet-alledaagse woningen zien. Wonen in silo, dat is niet iets wat je direct voor je ziet. Anjo en José zagen er 15 jaar geleden wel iets in. Hun hele verhaal kun je lezen op de social hub van Siemens. En omdat we snappen dat beelden meer zeggen dan woorden, maakten we een Facebook Canvas Ad en een Instagram Story. Slechts 24 uur beschikbaar natuurlijk, maar je vindt hem terug in de highlights van het Siemens Instagram account. Even stukje doortappen voor de silo of kijk ze gewoon lekker allemaal! De Canvas Ad bekijk je hieronder. Wel even op mobiel bekijken.

 

 

Enpuls – Trendrapport

Anders dan onze naam doet vermoeden, doen we meer dan social bij SOCIAL.INC. Enpuls vroeg ons of we voor het verspreiden van hun trendrapport een aantrekkelijke visuele uiting konden maken. Tuurlijk kunnen we dat! Het werd de onderstaande animatie. Deze werd gebruikt in een mailing, je kunt ‘m hier online bekijken. Oh ja, en in een LinkedIn campagne! Vooruit, toch weer social. 

NEFF – Keukengeheimen

Voor NEFF laten we zien dat creativiteit in de keuken geen grenzen kent. Iedere kok heeft zo zijn eigen geheimen. En die geheimen van de chef zitten niet alleen in de recepten. Ook kooktechnieken komen aan bod en dat zie je hieronder.

 

Cherrytomaatjes snijden ging nog nooit zo makkelijk!

Geplaatst door NeffCheff op Donderdag 27 september 2018

 

Tot zover onze SOCIAL.INCredible content update. Ben je al enthousiast voor de volgende?

 

 

0
Hidde Tuinstra

sr. creative