Blog

Persbericht: SOCIAL.INC start 2018 met recordaantal nieuwe klanten-0
2 februari 2018

Persbericht: SOCIAL.INC start 2018 met recordaantal nieuwe klanten

SOCIAL.INC, bureau voor social media en content, verwelkomde in januari maar liefst acht nieuwe opdrachtgevers. Het bureau ging aan de slag voor ANWB, Eurosport, NEFF, NEVI, Enterprise Rent-A-Car, Telecombinatie, Nestlé Confectionery en Nestlé Purina Pet Care.

Voor ANWB en het Ministerie van I&W wordt er, in samenwerking met inSided, een smart mobility community ontwikkeld. Voor Eurosport, NEFF, NEVI, Enterprise Rent-A-Car, Telecombinatie en Nestlé variëren de werkzaamheden van social media- en contentstrategie tot aan creatie en community management.

Sonja Loth, directeur SOCIAL.INC: “In 2017 versterkten wij onze capaciteit op het gebied van creatie en content, zonder daarbij onze social heritage uit het oog te verliezen. De komst van de nieuwe klanten bevestigt ons in de gekozen strategie en levert ons een krachtige start van het nieuwe jaar!”

Door de positieve economische ontwikkelingen investeren merken en bedrijven weer makkelijker in marketing en communicatie. Tegelijkertijd is het medialandschap volop in beweging en is de onomkeerbaarheid van de verschuiving naar mobile en digital onder consumenten evident. Naast de noodzakelijke strategie, helpt SOCIAL.INC haar opdrachtgevers ook om zich van binnenuit beter te organiseren en om te gaan met deze nieuwe werkelijkheid. De verwachtingen voor het nieuwe jaar zijn daarom hooggespannen.

0
Sonja Loth

director