Blog

PERSBERICHT – Social Inc. en IAB Nederland publiceren het gratis e-book ‘Social Business Now’-0
26 november 2014

Hoe social media elke organisatie sterker, elke medewerker meer betrokken en elke klant blijer maakt

Amsterdam, 26 november 2014

Social Inc. en IAB Nederland publiceren vandaag het gratis e-book ‘Social Business Now’. In dit e-book wordt aan de hand van de visie van Social Inc. en voorbeelden en meningen uit de praktijk van CEO’s en IAB-leden, de kracht van social business inzichtelijk gemaakt.

Het e-book is bedoeld voor zowel leidinggevenden als voor mensen op de werkvloer – van communicatiemedewerker en marketeer tot overige medewerkers – die geïnspireerd willen raken door en kennis willen opdoen over de kansen van social business.

Sonja Loth, directeur van Social Inc.: “De gemiddelde Nederlander kan niet meer zonder zijn vrienden en informatie onder hand- of swipebereik. Sinds enkele jaren beginnen merken echt te begrijpen welke belofte dat voor hen inhoudt. Maar ook welke enorme veranderingen daarmee gepaard gaan. Het is één ding om een sterk merk te bouwen in een digitale omgeving, maar het is veel uitdagender en interessanter om een sterker merk – en zelfs een sterkere organisatie – te bouwen met behulp van die digitale omgeving, niet alleen in maar mét social media.”

Joris van Heukelom, Voorzitter van IAB Nederland: “Om bedrijven inzicht te geven in de ‘mores en mogelijkheden’ van social, heeft de taskforce Social van IAB Nederland samen met experts van Social Inc. dit e-book samengesteld. IAB Nederland wil social business stimuleren en professionaliseren. Dit e-book biedt concrete handvatten en cases aan de mensen in het veld en inspireert beslissers met (bewezen) mogelijkheden.”

Het e-book is voor iedereen gratis te downloaden op socialbusinessnow.nl.

Regelmatig verschijnen daar nieuwe interviews met CEO’s, artikelen, modellen en aankondigen van round table sessies over verschillende onderwerpen, die samen met IAB Nederland worden georganiseerd.

Einde Persbericht

Over Social Inc.

Social Inc. laat social media werken voor merken en bedrijven en is in 2009 opgericht door Sonja Loth. Social Inc. werkt onder andere voor ABN AMRO, Eneco, UNETO-VNI, Bruna, Stegeman en Plan Nederland en is onderdeel van de LECTRIC Groep.

Over IAB Nederland:

Het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB Nederland) is de brancheorganisatie voor de online advertising en interactieve marketing industrie. IAB Nederland houdt zich primair bezig met de professionalisering en stimulering van deze sector. Secundair treedt IAB Nederland op als onafhankelijk kennisplatform en vraagbaak voor marketingprofessionals en vakpers.

Voor meer informatie over dit persbericht kunt u terecht bij:

Social Inc.

Sonja Loth

Voor meer informatie over IAB Nederland kunt u terecht bij:

IAB Nederland

Marieke van den Berg

Sonja Loth

director

0 Reacties

Laat een reactie achter.

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Alle verplichte velden zijn gemarkeerd met *