Blog

27 maart 2015

Bye Bye Hi!

Je eerste grote liefde zal je nooit vergeten.

Marjolein (voor degenen die Marjolein niet kennen, zij was degene die in 2009 bij Hi het social vuurtje deed wakkeren), dit moet ik je nog opbiechten; in 2009 bedacht ik me als splinternieuwe eigenaar van een social bureau dat ik het liefst voor Hi zou willen werken. Dat fluisterde ik in bij veel mensen die jou of Hi misschien kenden. Een week later belde je. Je hoorde van drie personen in een week over Social Inc. dat kon geen toeval zijn! Nee, dat klopte 😉

Hi werd onze eerste echte grote klant die we hielpen ‘social te gaan’. Deze dinsdag hielpen we Hi met de aankondiging dat het merk stopt en overgaat in KPN.

Dankjewel Hi, dat we samen de wereld van social konden ontdekken, pionieren. Social media monitoring toepassen voordat alle grote tools bestonden. Wel eens geprobeerd het woord ‘hi’ te analyseren? Jongerentaal begrijpen.
Tjadding. Duiken. Wattes? Trends duiden. Daar hadden we nog een misser; we voorspelden dat New Kids de Film niets zou gaan worden, dat was geen Hi-waardige content.
Gestart met webcare. Web-wattes? We zetten de eerste stappen op Facebook. Hi werd al snel een van de grootste pages, back in the days toen je nog naar likes keek. Sneller dan het licht communiceren op Twitter. Een eigen verhaal brengen met blogs.

En er waren natuurlijk tig mooie campagnes. En dan nu de allerlaatste, de afscheidscampagne. De cirkel is rond.

Hi. Mijn eerste grote Social Inc. liefde die ik nooit zal vergeten. Thx, Marjolein, Yvonne, Dammie, Marloes, Dave, Steffen , Joey en vele anderen.

Bye Bye Hi.

0
Sonja Loth

director

Tags: , ,


0 Reacties


Laat een reactie achter.

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Alle verplichte velden zijn gemarkeerd met *