Cases

CASE | ABN AMRO Uitmarkt-0

CASE | ABN AMRO Uitmarkt

ABN AMRO is hoofdpartner van de Uitmarkt en ondersteunt – via haar sponsorprogramma Partner van de Toekomst – verschillende talenten op het gebied van Sport, Ondernemerschap, Educatie en Kunst & Cultuur. In samenwerking met Brandbase hebben wij tijdens de 2016-editie van de Uitmarkt de ‘ABN AMRO Talent Stage’ opgezet. Wij hebben Annegien Schilling – een 16-jarig kunstzinnig talent met meer dan 725.000 volgers op Instagram (@fetching_tigerss) – betrokken bij het project, om zoveel mogelijk relevant talent aan te sporen zich aan te melden. Dit resulteerde zelfs in een heuse expositie van haar werk op Amsterdam Centraal Station. Ook hebben we ‘talenthubs’ als de HKU, Grote Prijs van Nederland en de Babette Labeij Music Academy benaderd voor het promoten deze unieke mogelijkheid voor talent om zich te presenteren aan een groot publiek. Tijdens de Uitmarkt verzorgden wij onder meer live verslaglegging via Snapchat en nam Annegien het Instagram-account van ABN AMRO over.

 

SOCIAL.INC Case ABN Amro Uitmarkt

 

Little expo at Amsterdam Central Station ☺️

A post shared by Annegien Schilling (@annegienschilling) on

 

SOCIAL.INC Case ABN AMRO Uitmarkt